Na podstawie art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 17 listopada 2021 r. o rodzinnym kapitale opiekuńczym (Dz. U. rok 2021, poz. 2270) informujemy, że rodzice dzieci objętych opieką w żłobku mają obowiązek przekazania do dnia 14 stycznia 2022 r. następujących danych:
1) numer i seria dokumentu potwierdzającego tożsamość dziecka – w przypadku gdy dziecku nie nadano numeru PESEL;
2) daty urodzenia rodziców;
3) numery i serie dokumentów potwierdzających tożsamość rodziców – w przypadku gdy rodzicom nie nadano numeru PESEL;
4) adres poczty elektronicznej i numer telefonu rodziców – o ile dane te uległy zmianie albo nie zostały przekazane przez rodziców dzieci objętych opieką w żłobku lub klubie dziecięcym podmiotowi prowadzącemu odpowiednio żłobek lub klub dziecięcy.
Dane można przekazać bezpośrednio w Żłobku lub w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach.
*Wzór druku z zakresem danych do uzupełnienia można pobrać na stronie internetowej: www.pelczyce.pl, w Żłobku lub sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach.